Coleslaw salát Do 35 min

Nutriční hodnoty

Energie 443 kcal / Bílkoviny 8 g / P (fosfor) 126 mg / K (draslík) 668 mg / Na (sodík) 557 mg

Jak na to?

Do hluboké mísy nakrouháme zelí na tenké plátky. Zasypeme solí, důkladně promícháme a asi 20-30 minut ručně mačkáme, aby zelí pustilo co nejvíc šťávy a zkřehlo. Tekutiny částečně slijeme. Mrkev nastrouháme nahrubo, celer najemno a cibuli nakrájíme nadrobno nebo nastrouháme. Vše důkladně promícháme. Zálivku si připravíme smícháním cukru a majonézy s prošlehanou smetanou. Suroviny na salát promícháme, dochutíme octem, pepřem a solí dle potřeby a uložíme do chladničky alespoň na hodinu. Před podáváním opět dobře promícháme. Pravý Coleslaw salát podáváme ke smaženým, pečeným masům nebo i jen tak s bezlepkovým, nízkobílkovinným pečivem.

Co budete potřebovat?

¼ ks malý celer
1 cibule
1 větší mrkev
1 menší hlávka zelí
sůl
ocet, cukr krupice, mletý pepř
Majonéza 150 g
smetana na šlehání 100 ml

© 2015 Dieta při chronickém onemocnění ledvin